2015年3月18日 星期三

黃金魂 Soul of Gold 第一擊 !! 獅子座神聖衣~

之前有個廣告嘅 Slogan "女人心情好時買鞋、心情唔好時都要買鞋" , 近排心情麻麻地, 計我話心情唔好時買玩具最好 XD

適逢4月11日聖鬥士黃金魂新動畫推出,  講述黃金聖衣變做神聖衣, 聽落都知件聖衣一定唔可以睇低啦 XD

Bandai 當然唔放過呢個機會出玩具吸乾各位嘅錢 (其實各位心中有數呢套動畫嘅出現係為推出新款玩具的!!)

今次動畫人設麻麻地
(如果好似冥王十二宮咁正就好喇)
 
估唔到黃金魂玩具咁正~
又再次中伏~ (心心眼中)

連神聖衣聖座形態都咁有氣勢
果然新 line 頭炮與別不同!

最 like 黃金神聖衣夠浮誇 XD

獅子座背後舊雲 (我當係對翼 ~)
啱哂我呢個翼控!


初回限定版送 effect part

原來送離子光速拳 parts, 正呀~

再加埋地台 set , 話哂咁大件神聖衣一定要支架先企得穩

都唔知邊度搵咁多位擺 XD

每 set 地台有3個座, 要12星座有齊就要買4sets =.=''
(我都係買1 set 算, 反正未必有位放哂出嚟同埋唔會買齊12個人的)
  
 
望完毒物好開心, 買就更加開心~ 所以我係唔會接受治療的! XD
(因為接受治療 = 放棄自己!)

6月推出, 係時候搵地方訂, 始終都想要初回限定版嘛 (希望唔好咁貴, 因為訂價已過萬 yen)

沒有留言:

張貼留言