2013年11月30日 星期六

Le Creuset - Chiffon Pink Heart Shape Cast Iron Pot ~

入谷短短半年, 已經買咗一堆 LC stoneware, 之後經谷友入手超合理價嘅 Chiffon Pink 14bb~ 開倉時入手 Lime 20 Round ~

其實一直很喜歡花花煲, 之前美國果邊減價做到好平~ 仲要係漸變黃色, 但之後話有紫丁香色, 諗住等下~ 點知要抽獎先得, 一向冇抽獎運嘅, 當然唔夠人爭!

失落之時, 見到代購有 CP 心煲, 價錢 $2,080 算係合理價, 所以向粉紅心煲進發! (題外話: 話說俾哂全費後, 當晚其中一個 LC 搞抽獎, 我抽中咗紫丁香心心 set , 天意弄人, 買咗 CP 心先嚟中, 不過心煲其實我 like 粉紅色多啲, 而且平啲~)

好開心另一半聽到有粉紅心煲, 二話不說即刻認投, 佢話終於第一件 LC product 係佢買! 佢唔駛急 ga, 學谷友話齋, LC 長敗長有 XDD (睇到呢幾句實嚇死佢!)

粉紅色係日本專有色來的, 所以價錢會比其他色貴!
 
由於用船運價錢先會平啲, 所以要一月初先收歸其下! 平咗 (差不多二百我又唔介意等下~

沒有留言:

張貼留言