2013年11月30日 星期六

雙子座撒卡杯墊入手! @ California Pizza Kitchen

上次去完 Mikiki 朝聖後, 先知去商場特定食店消費特定餐飲可得杯墊一個, 今日特地去換購, 之前都想同另一半去食 California pizza kitchen, 剛好我嘅兩大至愛沙加同撒卡呢度有得換, 於是專程去食!

指定食品係 New York Cheese Cake, 簡直為我而設 XD (自我陶醉中), 不過無論點都要換, 唔啱食都照 order, 鬼叫我係忠實 fans !

主菜都未叫, 已經上咗個 cake 先! 當然要影下相啦~

Cheese cake 勁大件 ($58)
表層灑上雙子座星座符號~ 其實可唔可以細件啲, 平啲丫!
等我可以叫多件食, 帶埋沙加走 >.< ..........

其實都掙扎咗揀撒卡先定沙加先, 最後揀撒卡先, 因為人氣高啲 (沙加都好受歡迎的), 驚快換哂!

另外, 試了一款意粉..........

雖然少辣, 但辣度剛剛好, 濃郁蒜香味, 蝦很爽口, 唔算漂得勁~
 
去到Mikiki 當然又影下啲佈景!

Pizza 冇影相, 因為之前介紹過啲 Hawaii BBQ sauce pizza~

雖然個杯墊只係用厚咭紙製成, 但係角色嘅樣子都幾靚仔, 所以今個星期六繼續去 Mikiki 食 Cheese Cake, 誓要帶沙加返屋企!


沒有留言:

張貼留言