2013年11月29日 星期五

夕陽無限好! @飛鵝山

另一半喜歡開車, 去市區太唔方便, 搵地方泊車非常勞心勞力, 所以一開車我哋就會去啲郊外地方呼吸下清新空氣~

飛鵝山地點就腳, 離市區車程只有十多分鐘就上到山腳 (當然油門踩深啲, 越快到山頂啦 XD)

奇怪地, 朋友聽到飛鵝山就會想起 "車震", 但係山上周圍都係車, 點震呀 @_@, 近年 HK 越嚟越多車, 唔想在市區塞車, 唯有向外伸延, 呢啲市區綠洲, 自然成為一大景點, weekend 星期六凌晨, 仲有貨 van 在山上炸歌, 非常熱鬧~

飛鵝山已經成為一個景點, 開始俾大陸人佔領, 好似我星期五下午上到去, 就有一堆自由行坐住架四驅寶馬, 欣賞維港風光!

今次算係影到 magic hour ~

其實 HK 仲有好多靚景, 只要離遠區一點, 優美大自然可盡收眼簾, 所以支持大浪西灣列入郊野公園範圍, 拒絶發展, 傷害大自然美態!

沒有留言:

張貼留言