2013年11月23日 星期六

浜渦正志 X IMERUAT 樂隊 - Final Fantasy XIII - 音樂會 (Part III)

其實我唔係好熟 FF XIII 嘅音樂 (因為我冇玩過隻 game), 成個音樂會, 我只係識嘅音樂都係 3 成左右, 不過我係會支持! 因為 HK 好少有呢啲機會, 既然有贊助商請佢哋嚟, 唔會放過呢個機會.........

成個音樂得三個人演出, 見到浜渦正志真人, 用 Mac 機混音, 最欣賞係小提琴手, 我同阿哥都覺得佢係高手, 即使射燈冇照住佢, 佢一拉小提琴, 我嘅視線一定落咗佢身上, 成個音樂會係靠佢撐場~

主音會用日本傳統樂器, 睇見都難用, 其中一款會場有得賣, 不過中場阿哥出到去, 已被搶購一空! (因為 $40 only), 另一款似中國古箏, 但現場冇咩聲出

阿哥趁空檔, 又買多咗隻 CD 係女主音出嘅, 佢怒買 CD.......... 盛惠一千大元!

音樂會完咗, 兩度 Encore, 雖然重覆之前演奏過嘅音樂, 但大家都好高興!

完場後就係簽名會喇!

驚訝地, 我同阿哥排第一! (其實我哋坐在正中間, 要等大部分人出咗去, 我哋先走到)

可能之前阿哥上 3/F 去 toilet 時見到, 有 $880 飛XXXX, 佢又冇望清楚, 入場時指咗我行上去入去, 點知俾 STAFF 落 1/F, 我話個牌係咁寫, 原來 3/F 係舉行簽名會, 所以一完場, 我哋兩個即可上去, 唔駛問 staff ~ 忽然早佔先機, 我同阿哥都喪笑~

前面冇人 ga ~

初時唔知排咗呢度, 後來先有STAFF 話要沿樓梯排, 一早整個箭咀牌啦.......

沒有留言:

張貼留言