2013年11月23日 星期六

浜渦正志 X IMERUAT 樂隊 - Final Fantasy XIII - 音樂會 (Part II)

我買嘅飛係 A 區, 送一隻 Blueray 碟, 入場前去到 Souvenir (CD) Booth 度攞就 OK ~

隻 Blueray 碟行貨都要賣成 $390, 去信和賣唔止呢個價! 所以音樂會都係幾百蚊 only, 仲要有埋簽名會去, 即時覺得好抵~ XD

有得賣 CD, 阿哥又點會放過, 基本上, Booth 上嘅 7 成 products俾佢掃走, 包括一隻 Distant World Final Fantasy 25th Anniversay 嘅 Blueray (Video)、Lighting Return Original Soundtrack (初回版)、浜渦正志大碟 (佢話要嚟簽名) !

入場前發生小抽曲~

話說我拎好多嘢, 笠笠亂, 將部相機笠落條頸度, 工作人員話場內唔俾錄影/ 影相 (其實我知 ga), 我答佢冇手收埋, 入到去會放入個紙袋度, 之後佢望一望個紙袋, 就話入去都唔俾食嘢, 我呆咗之際, 望下個袋, 紙袋內棉花mog 企響度, 工作人員見到佢個天線球, 以為係棉花糖!! 笑到我同阿哥死咁滯!

入到去係一個好細嘅 hall , 唔用相機影, 咪用手機影 XD



沒有留言:

張貼留言