2013年11月8日 星期五

壽屋- 幽☆遊☆白書 ~ 蔵馬~ -

講開妖狐蔵馬, 不得不提人類版蔵馬, 雖然兩隻好唔同, 但我視佢哋為一個個體, 換言之, 兩個都十分喜歡, 兩個都令我有心跳感覺!

薔薇棘鞭刃
 
背面睇好似扭得有少少過火, 始終係男仔ma.........XD

造型好神似~ (唔怪得幾貴一下 XD)
 
 
呢個角度比較女仔


經典招式: 薔薇棘鞭刃
 
 
 
 
 
我明白蔵馬俾人感覺女仔啲, 在我心中, 他剛柔並重, 溫柔得嚟又有力量, 即使犠牲亦會保護身邊人, 簡直係我嘅白馬王子! 
 
相反, 妖狐帶點邪氣好吸引! 兩個都愛, 反正設定都係同一人, 不過形態上唔同 XD
 
身為極級忠實 Fans , 以前嘅零用錢都奉獻哂俾佢, 搵佢啲 product 真係盡心盡力, 唔計車費 (每個星期過海由中環到旺角信和, 或者落灣仔 188), 真係好大花費~ 所有珍藏仲要用昂貴嘅白元防潮包 (吸濕後會由粉狀變為啫喱), 但每次買到都開心暈, 宜家keep 得好好!
 
花瓣唔夠做唔到招式 "風華円舞陣", 如果買咗, 一定要買啲花瓣襯托下 XDD


 


沒有留言:

張貼留言