2013年11月8日 星期五

壽屋 - 幽☆遊☆白書 ~ 妖狐蔵馬~ -

上次為咗買射手座, 二揀一下(其實係怕屋企冇位放, 加埋銀根短缺)放棄咗 "人類版" 妖狐蔵馬 (南野秀一), 真係後悔不已 (流淚中)............. 怪自己係蔵馬忠實 Fans 都唔入手 (等咗好多年出個掂嘅 figure , 等到但放棄! 責怪自己中)

前幾個月得知 11月會出妖狐蔵馬, 可惜知道時已錯過預訂........唯有等現貨! 今次不容有失!
http://main.kotobukiya.co.jp/artfxj/yh/demonfoxkurama.html

壽屋係專出人物 figure , 造工細緻, 睇下官圖就知~ 好期待!

我心目中嘅完美figure !
 
頭髮同尾巴擺動十分有動感!
 
動作自然流暢, 唔生硬~
 
暈大浪中!!
 
點解之前會錯過咗紅髮蔵馬! 懊悔中!

連張poster 都覺得好正! 真係中毒太深 @_@ 
 
蔵馬自我中一已經迷戀, 雖然已經減褪了瘋狂, 但每次見到 "他", 也會有種奇特感覺, "他" 已經深深植入了我的心, 見到咁靚嘅官圖, 真的會有當年嘅心跳感覺與感動! 希望可以同時入手蔵馬啦! (真係越冇越想有 >_<)

 

都差不多月中, 仲未有消息妖狐到港, 等到有啲心急............
 

沒有留言:

張貼留言