2013年10月24日 星期四

大閘蟹宴 @ 東海酒家

今晚約咗大學同學聚舊, 我哋幾年冇見過喇~

其中一位好友想食大閘蟹, 於是去咗比較出名嘅東海酒家, 因為朋友們住在屯門/ 粉嶺區域, 所以簡咗個中間點, 尖沙咀!

東海在The One 高層, 樓底高, 有玻璃幕牆 (其實夜晚唔多睇到外景), 裝修都係婚宴向的 (因為婚宴好賺)!

在等候朋友們期間揭過餐牌, 發覺只有大閘餐套餐單張, 於是問Waiter 攞過平日飯餸menu........

小菜價錢相宜, 但今次主題係大閘蟹, 所以散計點計, Waiter 說明細蟹 $150/隻, 大蟹 $300 隻, 其實大閘蟹大極都有譜, 所以唔會叫大size, 其實覺得出酒樓食大閘蟹都係俾啲 $40 貨色, 賣成 $150 / 隻, 感覺有啲搶錢, 唔怪得宜家個個都自己買返去蒸 (包括我), 反正唔需要廚藝!

呢個價擺明屈你食佢個套餐, 每位 $348 (未計加一), 當然如果大食, 份量都OK, 有佛跳牆, 炆海蔘等........

頭盤當然大閘蟹!
 
食完後再上多碟, 原來個餐每人兩隻, 當晚膽固醇勁超標!
 
每人一份海蔘炆冬菇

用大閘解粉塗蒜蓉包, 真係創新 (可能我見識少 XD)  我幾欣賞!
(其實蟹粉唔算好香.........不過都值得一讚)
 
 
我地幾個太耐無見, 一見到就口抺橫飛, 不停講不停笑, 我哋最後食到 11點, 俾酒家趕客先走~ 

 


沒有留言:

張貼留言