2013年10月25日 星期五

Pizza Express @ Stanley

香港係一個奇怪地方, 要幾繁忙有幾繁忙 (中環寫字樓區、旺角行人專用區), 同時又可以有幾優閒有幾優閒 (郊外地區), 赤柱 -  Stanley 係一個我經常踏足而又係喜愛嘅地方
 
 
以前返長短週, 要返工嘅星期六都有另一半接放工, 然後就會車我去赤柱開餐~ weekend 好多外國人聚餐, 由於建築物唔高, 在海邊閒逛或者用餐, 很是寫意!
 
 
夜晚我同另一半喜歡食Pizza Express, 意粉水準不俗, 隔一排又會去幫襯
 
 
Appetizer: 焗蘑菇 (一邊係羊奶芝士, 另一邊係黑松露醬)
伴碟麵包也很好吃, 不知何解, 今次另一半話黑松露醬好腥
 

Appetizer 2: 南瓜湯 (平平無奇, 以前嘅蘑菇湯好正, 宜家Menu 冇咗, 可惜!)
 
 
 
Main Course: 忌廉白汁蝴蝶粉 (蝴蝶粉好煙韌, 不過不失, 無乜驚喜)
 

Main Course 2: 肉醫長通粉 (好味道, 又係無乜特別)
 
 
後記: 去邊食嘢都記緊要check 單, Staff 將隔離枱果三件甜品入咗我哋賬, 當然叫佢哋改啦! 

 
 

沒有留言:

張貼留言