2014年5月15日 星期四

Osaka Trip - Prelude

已經有整整一個月冇寫到 blog, 因為忙住我嘅 Osaka trip ~ 這個突如其來嘅旅程其實已經結束, 真係好快, 由決定到起程日, 前後只有13 days 準備, 幸好過程順利, 完滿結束, 唯一嘅問題係已經失控, 完結只有個多星期, 已經想住下一趟日本旅程............XD

自從四月初嘅 fanfare 被阿哥嘅猶豫不決 (其實係佢麻煩女友) 搞壞後, 決心下次 fanfare 要衝前買唔理佢!! 之後嘅 7 April 冇日本機票, 再過多個星期, 俾我見到去大阪嘅特惠機票!! 話哂成 12年冇去過日本 (枉我咁 like 日本, 真係好羞家 XD) 梗係揀 6 日行程........ 反正都係請四日假, 梗係玩多一日 XD

通常 fanfare 日本機票係 fix 哂某段日期同時間, 見到有早機去晚機返, 二話不說又搵阿哥, 當然佢要等女友覆, 去到 11am , 已經冇哂, 我又再次失望, 去到 12.30pm, 又出現返, 佢女友仲未覆, 我問咗男友, 佢OK 就BOOK 住兩個先, 之後阿哥去就再買, 最後當然佢女友要7月先得, 要等埋佢............ (佢女友真係好煩, 自己去旅行就得, 男友要去就要等埋佢一齊去- 當然啦, 所以機票住宿豪買豪食都唔使錢, 當然要等埋佢!!)

問題嚟喇, 日本fanfare 通常都係 last minute, 就算揀最遠時間都係得返 13 days 出發, 未試過自己 book 機票酒店真係一大挑戰 (唔好計自己plan 行程)

即刻想起 agoda, 真係好方便, search 到 Hotel Nikko Osaka, 價錢合理, 地點非常好 (心齋橋中心地帶, 有自家鐵路出口 - 拖住行李唔怕落雨!!) 計過5晚total HKD6,000 即刻 confirm ~ fanfare 機票 HKD1,690 + tax + other charges = HKD2,490, 最後每位 HKD5,490 出發~

為咗呢個 12年後嘅日本之旅, 決定不斷搵資料!!

2014年4月15日

沒有留言:

張貼留言