2014年1月6日 星期一

海賀

大愛海賀,set lunch 非常之抵食!無論環境、食物質素都十分之好!
今次另一半叫咗海鮮餐,價錢一樣,只將煎鵝肝同薄燒牛肉轉做煎時令魚同帶子。
今次前菜有凡立貝,呢個weekday 先有, 而weekend 通常都係魚!

波士頓龍蝦好新鮮!師傅已經在鐵板上拆肉,食時好方便!半隻唔多夠 XD

海鮮餐嘅三文魚+帶子
三文魚皮在煎一半時移走,然後放在一邊慢慢煎脆,食落真係一塊薄紙,超薄,厲害!
不過之前係銀鱈魚,好似正啲,三文魚好多地方都有得食!

鐵板上的鵝肝

因為同時要煎魚同帶子,所以有少少燶,之後媽咪同舅父同時要鵝肝,就煎得剛剛好!
左邊係double 分量魚生飯,右邊先係正常版本,中間係麵豉湯,不過未飲已經被錯誤收咗反正好飽,留肚食甜品算!喜歡炒雜菜,有青瓜同黃瓜片,口感更豐富!

今次將醬汁整成棵樹咁

雲喱拿奶凍 (special not incl. in menu)
Harlans 提供,水準當然好味!

set lunch 包餐茶或者甜品
另一半揀咗甜品雪糕,有綠茶或黑芝麻揀,以上係黑芝麻,好味 XD

Cappuccino 有拉花~ 

沒有留言:

張貼留言