2014年11月30日 星期日

星期日獨個兒早餐

 今日星期日獨個兒食早餐, 點解? 因為我懶惰豬, 想瞓耐啲, 星期日嘅我係極級慢動作, 唔想另一半家人等, 唯有自己食完早餐先回娘家 (由於巴士路程太長, 一定要食定嘢, 肚皮打咗底先 XD)
 
出場嘅當然係我至愛嘅氣炸煱啦, 今次試焗日本蕃薯, 我喜歡連皮食, 所以用水沖洗乾淨, 之後直接放入炸煱入面, 時間隨意 XD 期間有拎出嚟再灑啲水, 令到無咁乾~
 
用咗至愛魚 pan , 下次用下個焗盤先~
 
糖心蕃薯, 超正~
 
Sogo 週年慶購入 $40 左右
日本呢類 yogurt 飲品真係好正!
 
杰身飲品, 但比起杯裝 yogurt 又稀身啲~
我個 Sally 杯好過癮~ 娘家荒亂之際攞咗呢個哥哥至愛
(其實之前佢買咗個細杯俾我喇)
 
上次烚蕃薯可能浸太耐, 啲糖漏哂出去水, 而且內裏太濕潤, AF (氣炸) 後雖然蕃薯皮有啲煙韌, 但內裏係乾身, 糖分無流走, 仲非常之熱 (可能我炸太耐), 大愛! 買日本蕃薯最好係只要唔爛同發霉, 基本上一定好味的~ 所以我應該雪櫃長備日本蕃薯, 想食時氣炸一下, 方便之極! XD

沒有留言:

張貼留言