2014年9月18日 星期四

小王牛肉麵

哈哈! 又放低咗個 blog 成個星期~ 今次帶大家去食台灣美食 - 小王牛肉麵!
 
因為要去新蒲崗同 Banquet backdrop decoration 嘅關係, 於是將大少嘅愛驅放响 free parking 3hrs 嘅荷里活廣場 (簡直係駕車人士最愛 XD), 估唔到來回同傾嘅時間好快, 於是剩下時間逛下商場睇下有咩好食~ 見到有台灣牛肉麵食, 當然去試下, 反正好少在 HK 食台灣餐廳的~
 
其實未去 vendor 行徑商場時發現 Lip Services 已經買咗兩件衫~ 怎麼一直沒發現有呢個日牌店子 ga ....... 真失策! (其實商場給予無條件 free parking 真係好好 ga, 會由原本唔消費變咗最後又食又買 XD)
 
 牛三寶幼麵
(有粗麵揀, 都係下次先試特別版啦)
 
 香酥雞
呢款小食真的不俗, 上枱時熱烘烘, 很脆口
每啖一小件剛剛好~ 推介!
 
 
 油酥餅
雖然唔錯, 但總是覺得有少許怪怪
難道用咗地溝豬油?!
 
  見隔離枱叫咗 Green Latte ($20), 忍唔住要咗一杯
味道出奇地唔太甜, 個人認為好飲過 Starbucks, 價錢仲要平 1/3~
 
小王牛肉麵價錢合理, 會再回頭幫襯嘅舖頭~
 
PS. 婚禮進入倒數兩個月, 好多 items 已經 final confirm, 而我同大少嘅 Honeymoon trip 已經決定咗去 Maldives 過一個完全屬於我倆口子嘅世界~ 由決定地點到落實, 再等酒店回覆, 一切得來不易, 用咗好心機去做 Research, 希望玩得開開心心, 有個難忘回憶!
 
 

沒有留言:

張貼留言