2014年8月27日 星期三

毒物預告 ~ Tamashii Nation 2014 Original Color Edition Virgo Shaka & EX 水瓶座卡妙 ~

真係大件事! 年尾有兩樣我期待已久嘅 EX product 出場! 真係超級毒呀~~~~~~~

首先就係 "千呼萬喚" 始出場嘅水瓶座卡妙, 我都算係佢嘅 fans, 貴為 EX 系列最後一位出場嘅黃金聖鬥士, 大家都十分期待, 因為可以結束為期 41 個月嘅漫長 EX 之旅!! 宜家有得開訂, 我都係忍下手等現貨, 始終都應該多貨嘅, 希望唔會炒高啦~

官圖出得唔錯 ga, 希望大貨可以保持水準!!
 
雜誌圖就差咗少少, 好彩 EX 系列嘅聖衣顏色同質感搭夠
不過點都係必買~ (其實出成點都係要買 XD)
 
大家看到此圖嘅亮點嗎??
當我見到右下角嘅一小篇報導時已經即時閃閃眼 + 心心眼!! (仲想尖叫!!)
我至愛之一沙加出場呀, 今次係 Tamashii Nation OCE 版~

 
OCE 版有另一種特色~
全金色造型好襯沙加嘅淺黃頭髮 ~
 
見到今年 Tamashii Nation 會場版係沙加簡直開心到暈 (真係無諗過係咁), 之前嘅日版沙加太貴, 唔捨得拎出嚟封塵, 今次有 OCE 版 (相隔兩年喇), 如果港魂有得網上訂購, 一於嚟個孖入捧場!! (大家千祈唔好睇少女 fans 嘅實力 XD) 到時可以拎一盒出嚟供奉喇~ 好心急想快啲開賣!!
 
真係唔敢想像撒加再販或者出 OCE 版的話, 我又會點呢......... (當然一樣咁高興啦 XD)
 
毒物處處有, 除咗銀彈外, 仲要有無限地方安置先得 @__@
 
仲有更多敗物可參考以下日本官方網站 ~
 
 

沒有留言:

張貼留言