2014年8月18日 星期一

Mogri 甜品工房 ~ 蛋白杏仁茶 ~

 
 
 
自從擁有慢磨機後, Mogri 飯堂休息咗成兩星期, 換嚟出場嘅係 Mogri 甜品工房~
 
由細到大, 跟得媽咪多, 好鍾意食 nuts, 夏威夷果仁、合桃、杏仁等都好喜歡食, 除了喜歡食焗杏仁外, 杏仁糊 / 杏仁茶之類嘅甜品都好喜歡, 奈何街外食到嘅 (通常都係用杏仁粉開嘅) 一係味道太甜 / 太假, 又或者得苦味 / 藥水味 (唔明點解落添加劑都可以整到咁難食), 所以一直都想自家製作, 希望整到真正無添加嘅杏仁茶出嚟, 剛好有慢磨機在手, 當然唔放過呢個機會! 開光第二轉就挑戰 ~蛋白杏仁茶~
 
杏仁含有豐富的植物性蛋白質、不飽和脂肪酸、維生素類、礦物質、膳食纖維、植物固醇、多元酚類等。尤其含有豐富的維他命E與單元不飽和脂肪酸,根據各項科學研究報告指出,杏仁能夠有預防各種文明病,是兼具美味與健康的食品。(Copy from Yahoo Knowledge)
 
今次成功後, 陸續出場嘅應該會有芝麻糊、腰果糊.........睇嚟糖水舖嘅甜品選擇越嚟越少 XD
 
 
 好友居然以為下面果碗係白飯, 問我做乜杏仁茶送白飯 =.=
其實係慢磨杏仁後嘅碎, 由於太香同唔浪費關係,
所以留低準備炒香佢或者煮麥皮時加入~
 
 
 半碗杏仁 + 一匙白米浸透一晚
(今次白米只浸了兩個鐘, 其實最好要浸透發大透明)
白米用以增加杏仁糊度~
 
 慢磨前將杏仁外皮退去, 雖然杏仁唔多
但都剝咗好耐, 十指都皺哂皮 >.<
(下次試下唔退外皮, 睇下效果係點, 真係好懶 XD)
 
 將杏仁、白米 & 清水放入慢磨機
 第一次出嘅杏仁渣再加半碗水, 倒入慢磨機
最後嘅成品如上圖, 2/3 大湯碗嘅杏仁 + 半小碗杏仁碎
 
蛋白 / 蛋黃分離器 from CitySuper $26
去烘焙店買一定更平、更多選擇的
雖然徒手可以分隔, 但係我呢啲廚藝初哥, 最後一定搞唔掂
(我呢個係 Made in Japan, 又加分 XD)
 
 只要打蛋時向住分離器嘅中心打入雞蛋
蛋黃會自動坐正中間位置, 而蛋白就沿周圍向下滑
 
分隔出嘅蛋白真係好清澈, 完全做到隔離效果~
真係整甜品必備, 廿幾蚊絕對投資得過 XD
 
 
同場加映 ~ LC 漸變粉紅花花盅 ~ 開光!
(阿哥叫呢個係梅花....... @_@ 仲問有咩用
我答:咪影相靚啲, 同埋可以入焗爐 lor XD)
  
    煮滾杏汁後試味, 覺得較稀身同淡
加入牛奶、糖後味道更香濃
(加半碗牛奶唔會奪去杏仁味, 反而會增加杏仁香味)
加入牛奶後再煮滾, 最後倒入蛋白 (圍住煲邊打圈倒入就可以)
  
 真係有蛋白 ga ~
 
自從開始學煮飯後, 廚藝小宇宙大爆發, 不斷上網搵食譜, 跟住做, 同一款菜式, 睇多幾個人嘅 blog, 綜合所有製法, 揀選自己覺得好嘅步驟 / 製法,  基本上都唔會錯, 千祈唔好搬字過紙, 份量唔需跟到好足, 始終各人口味不同, 望多幾篇自然就會有靈感~
 
記得上星期同好友 S 傾談, 講到煮食, 佢話跟食譜書嘅步驟煮食都係失敗, 原因係有啲作者以為簡單步驟可忽略, 事實上, 現今年青人真係未入過廚, 像幼稚園學生般, 每一個細節都要教, 好友 S 上次試煮嘅慘況係, 蒸帶子豆腐, 書中冇提及要將急凍帶子先出水, 結果就成碟變得水汪汪, 唔食得.............
 
經過呢兩個月嚟嘅煮食體驗所得, 跟網上 blogger 係會好過傳統烹飪書, 當然人氣 blogger 會出書, 我當然會捧場, 始終拎起本書係快過上網慢慢搵嘅~ 而且 blogger 辛苦經營個 blog , 支持下都應該的!
 
今個星期要 Mogri 飯堂要回歸, 唔想放低太耐令廚藝生疏!!

沒有留言:

張貼留言