2014年8月20日 星期三

Godiva ~ Milk Chocolate Ice-cream ~

坐响公司工作感到納悶之際........... senior 贈送 team member 每人一個 Godiva 小型雪糕杯~ 我至愛嘅雪糕呀, 簡直如楊枝甘露, 將公司嘅悶氣一掃而空! (太誇張吧 XD)
 
俾 Manager grade 揀哂後, 先輪到我呢個 small potato, 淨返 milk chocolate favor, 對於喜歡奶類製品嘅我, 當然非常之好! 馬上揭開蓋, 即食~
 
 公司冰櫃格長年空置, 所以非常之夠凍
雪糕放進去後十分之結實 XD
 
要放一陣子才可以放匙進食
 
對於我呢個唔太好朱古力嘅人, 食 Godiva 都係一、兩件止 (這樣說會被揍的! XD), 所以呢個小杯裝就剛剛好, 而且有牛奶中和純朱古力味道, 覺得好好味~ 反而 dark chocolate 唔係我 favorite 呢~

沒有留言:

張貼留言