2013年12月9日 星期一

日本新鮮食材 / 鮮果

由細到大, 我都係崇日, 即使近韓風襲港, 我都無動於衷! 除咗動漫外, 日本料理我也十分喜愛, 當然去日式超級市場係我行街指定動作之一! 以下係我最常買嘅日式食材

蕃薯、蜜柑同橙~

是次帶飯嘅餸係北海道薯仔 + 日清媽咪牌意粉~ 分分鐘貴過出去食!
 
買日本食材好處係, 求其買都會買到好味食材, 唔駛下下揀到傻! 去街市成日俾人呃秤, 仲要俾啲阿姐偷龍轉鳳攝啲隔夜菜, 仲要灑水加重量, 所以日本食材雖貴, 但就童叟無欺~! 只要揀啲望落去新鮮啲就可以~
 
所以唔係崇日, 係中國人實在太取巧, 唔明碼實價, 但又扮平價, 呃完其實同日本貨差不多, 質素仲要無咁好, 所以我係會支持日貨的!

沒有留言:

張貼留言