2013年11月23日 星期六

浜渦正志 X IMERUAT 樂隊 - Final Fantasy XIII - 音樂會 (Part I)

話咁快就到咗 23/11 ~

約咗阿哥一齊去香港藝術中心~ 以上次經驗, 今次提早到達!
但規模就比上次細好多, 亦都冇咩相可以影 (仲等我帶咗棉花 Mog & 部無反相機去...... >.<)

入口好細, 唔用 google map , 好易 Miss 咗!

藝術中心果然唔係平時入去嘅地方, 佈置.......連個厠所都好特別, 我成日搵錯厠所, 連水龍頭都難搵.......

其中一幅牆

上到去喇~ 不過淨係得呢張poster 俾你影相..............
 
之後當然唔少得贊助商 Sony 擺檔, 順便宣傳 FF13 - Lighting Return - (前日先發售, 所以特別搞今次紀念音樂會)

MOGRI 仔當然要同雷姐合照 XD
 
等候入場期間, 得知有攝影師影當日花絮, 睇返官方 Facebook Page, 見到我上鏡呀!!
 
不過係對手同埋側面 only XD (草綠色褸嘅就係我)
 

沒有留言:

張貼留言