2013年11月17日 星期日

彩晶軒 @ 現崇山

外婆住所嘅關係, 成日都會去黃大仙, 自從現崇山入伙後, 黃大仙又多一個商場.........

媽咪同舅父試過商場內嘅彩晶軒 (婚宴版好彩酒家), 得知食物水準不俗, 媽咪捉咗我去試下~

脆炸豆腐粒
(呢款炸豆腐係有個脆脆外皮, 以前西環好彩酒家拿手好戲! 呢度有7成功力啦)

迷迭香芝士蝦春卷
(新派製法, 但我還是喜歡傳統點心嘅春卷皮, 芝士味不夠香濃, 可能加咗迷迭香搶咗啲味)

鮮蝦腸粉
(賣相吸引, 蝦也算新鮮, 唔係漂得好勁, 價錢 $30, 美心價)

其實點解咁多酒樓唔食, 要搵間咁唔就腳嘅?!
因為以下呢款至愛甜品 (潮江春午市唔會供應的)

至愛白果芋泥!
(Mini 版, 雖然好小型, 但份量剛剛好 $8 一小小碗, 潮江春版好味啲, 但都列入必叫之選!)

其實彩晶軒價錢同美心酒樓差不多, 食物有水準, 如果食到美心有少少厭, 這間也是不錯的選擇!

另外, 酒樓也樂意俾收據 for free parking~

沒有留言:

張貼留言