2013年11月15日 星期五

秋風起、三蛇肥之 蛇王燊

好友在前一晚whatsapp, 話欠了我生日飯很久, 難得他還記得, 果然夠老友!

原先話去Pacific Place 地庫Taste 超市內嘅日本料理, 但係openrice 冇資料, 冇得訂亦都唔敢搏
友人提議去佢公司樓下嘅 Bar 度食 lunch, 因為離我公司頗遠, 所以最後去咗飯堂, 蛇王燊!

我哋呢幾個青年人好識補, 耐唔耐就去食蛇~ 我早放飯, 當然去先, 反正我食得慢~

要了一個套餐, 有齊蛇羮、蛇湯同煲仔飯 ($72)~

蛇羮 (下) 、蛇湯 (上)
 
蛇羮最佳拍檔: 檸檬葉+ 薄脆 (會越落越多 ga XDD)
 
 

蛇腩雞翼煲仔飯

新鮮滾熱辣, 蛇腩唔錯的, 之前唔係配雞翼係配海蔘, 雖然價錢冇加到, 但食材唔同咗, 即變相加價, 不過我寧願要雞翼, 所謂海蔘係好少, 同埋浸過好多酒, 我唔好酒ma............

以港島區嚟講算係抵, 搵位都唔難, 因為老闆在對面樓個大天井擺枱!

沒有留言:

張貼留言