2013年11月10日 星期日

功夫點心

每逢星期日, 一定會瞓到自然醒, 一星期得一日瞓到咁多時間, 好多謝媽咪嘅配合, 佢知我哋平日辛苦, 星期日唔會整醒我哋, 俾我地休息夠~

 起身都成點鐘, 出得門口起碼兩點半, 去酒樓飲茶有啲麻煩, 由其係宜家結婚旺季, 好多酒樓做一轉下午茶就唔做, 好在宜家開咗好多點心專門店, 而功夫點心係我常去之一~

好like 佢張點心紙, 成本武林秘笈咁 XD



成日去得就梗係有質素啦, 雖然點心唔算平, 但勝在有質素, 唔係都好難生存落去, 而且有個好處係, 唔駛加一, 同茶(位)錢平, 鍾意幾時去食都得~ (當然係opening hours 內)


蝦餃入面嘅蝦好多同新鮮, 以一隻做單位 (每次兩隻起計)
 
 
蔴蓉包~ 皮算薄, 餡都算多, 仲有少許流沙~

功夫唯一缺點係坐位較逼同埋冇得 hea ~ 但點心質素有保證! 相比美心集團, 好好多, 宜家美心酒樓質素差咗好多! 淨係計個蔴蓉包, 皮多餡少, 同價錢唔成正比, 呃錢感覺!




沒有留言:

張貼留言