2012年10月26日 星期五

最接近神的男人! ~ 沙加 Shaka ~

今日, 我做了一個衝動o既決定, 自此開始我o既玩具之旅......

帶了 "最接近神的男人" 返屋企 @@

用了炒價買咗日版, 盛惠 $850, 有啲肉赤, 但唔想等再販, 唯有乖乖就範!

細個已經好喜歡睇聖鬥士星矢, 很懷念當年捱夜睇每星期得一集o既動畫!

以前買過天秤座黃金聖衣 (因我係天秤座), 估唔到事隔廿年會再買, 不過變了處女座沙加

買到即在附近食肆開光~ 心情當然好興奮 (我真係好宅 XD)

就係個紫色貼紙, 就賣貴成兩舊水 @@


返到屋企, 當然拎出嚟砌!

內附多個表情同手型, 可以更靈活展示獨特必殺技!
 


以上都係手機劣圖, 實物其實超正, 合金好重手~ 就係咁我入咗坑..........
Bandai 出玩具真係厲害, 價錢雖貴, 但無論面相 / 可動性都十分高質素!


重現聖鬥士夢, 當然唔少得玩埋隻game , 雖然明顯係 Fans 向, 但幾好玩, Fans 必入~

唔駛問, 當然用至愛 (仲有埋原聲配音)~
沙加真係好屈機, 但真係超正 XD
 
 

 

沒有留言:

張貼留言