2013年10月27日 星期日

嘉麟樓 @ The Peninsula

我哋一家人好 Like 去酒樓飲茶, 可能細細過習慣, 每次最少都要去飲下茶、食點心........

記得有個中學同學取笑過我, 成個暑假, 日日打電話俾我都係飲緊茶, 有咩咁好飲?

我都唔知點解, 可能我為食同鍾意食煎炸嘢 (屋企平日唔會整), 同埋我同阿媽阿哥勁鍾意吹水, 真係坐兩個鐘都冇問題 ga~

半島嘉麟樓係近年耐唔耐會到嘅酒樓, 點心水準平均, 而且唔太難book 位 (幾日前 book 就有)

最 like 係佢送嘅一大碗半島自家製蜜糖合桃 (食得太快冇影到相), 我同媽咪好鍾意, 宜家出去搵唔到咁好味嘅!

長腳蟹 (蝦) 餃

 
大蝦好新鮮 (冇漂過嘅)
 
每次必食嘅至愛~ 酥炸奶皇包~
 
炸包真係做得好出色 (每次都keep 到水準), 皮脆內軟, 仲有好多奶皇餡, 啲奶皇同月餅一樣, 仲唔駛咁貴 tim~
 
以前好 like 食大會堂美心嘅炸奶皇包, 但近來水準每況愈下, 皮唔脆, 仲要佈滿油, 仲要皮厚少餡, 都仲要賣成 $4x , 完全唔值呢個價
 
相對美心, 嘉麟樓嘅炸包真係超值~ 


沒有留言:

張貼留言